
Akceptujeme Benefity Plus

Akceptujeme Edenred karty, E-tickety i papírové poukázky

Akceptujeme UP E-benefit karty i papírové poukázky
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Ekonomika, management, marketing |
|---|---|
| EAN: | 9788074023606 |
| Autor: | Ing. Marek Moudrý |
| Vydavatel: | Computer Media |
| Počet stran: | 80 |
| Vazba: | kroužková |
| Jazyk: | český |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
